Organització dels espais

L’Espai físic proposa condicions favorables al desenvolupament dels infants, garantint la seva seguretat i alhora proposant-li reptes. Els espais tenen una importància cabdal en la vida de l’escola. L’escola ofereix espais on l’infant se sent segur, acollit i estimulat per créixer.

Espais Interiors

Tots els espais tenen el seus racons particulars segons el grup d’infants, però hi ha uns espais genèrics i comuns en totes elles que afavoreixen: la relaxació, la intimitat, la curiositat, l’exploració, la cooperació, el reconeixement de diversos signes d’identitat individual, de rutines i hàbits.

Espais



Espai del Poliol

Infants de 4 mesos a 1 any




Espai de la Menta

Acull espai nadó i espai familiar



Espai del Romaní

Infants 1 a 2 anys




Espai de la Sàlvia

Infants 1 a 2 anys




Espai de la Farigola

Infants de 2 a 3 anys




Espai de L’Espígol

Infants de 2 a 3 anys


 
 

Altres espais



    Espai del Julivert

    Es tracta de l’espai per la rebuda dels infants i les famílies que fan acollida pel matí, per els jocs de manipulació amb diverses safates d’experimentació: espais de trobada familiar.




    Racó dels contes

    És un espai on els infants poden compartir moments de lectura i de conversa amb les famílies en les entrades i sortides de l’escola ,com també en moments del dia a dia.




    Espai Motriu

    Es tracta de l’espai central de l’escola amb espatlleres, rampa, escales i mòduls psicomotrius.



    Espai de la Llum

    Es tracta del dormitori de pis inferior, que també té la funció d’espai per fer jocs de llums.


     
     

    Espais Exteriors



      El Jardí i la Terrassa

      Al jardi i la Terrassa de l’escola hi trobem diverses zones de joc i experimentació, per tal de que els infants puguin investigar de manera directe amb diverses plantes aromàtiques, llums, olors, temperaturas i sobretot a través del seu desenvolupament motriu




      Bosc Can Planas

      El bosc de Can Planas és un espai fora de l’escola, que utilitzem com a font d’aprenentatge a través de la descoberta i la manipulació directa dels elements que hi podem trobar a totes les estacions de l’any.