Organització del temps

Pel que fa a la distribució horària, es té molt en compte el ritme i el moment evolutiu dels infants, respectant l’alternança activitat-descans i valorant el tipus d’activitat més adequat per a cada moment.

A l’escola bressol cal un ambient relaxat i sense pressa.Cal organitzar les activitats  amb la suficient flexibilitat i tranquil·litat que es mereixen, així com les entrades i les sortides de l’escola

Tot té el seu moment i la seva importància, cal valorar en cada moment què  s’està gestionant;  tot té un perquè i una importància, com per exemple: esmerçar el temps que calgui en:  ( comiat o rebuda  amb la família ,observar la creació d’un infant, el canvi de bolquer, contemplar una flor, cantar una cançó, recollir els estris, dinar…..)

 

Tot l’aprenentatge és global i el temps també: tenim tot el dia per estar amb l’Infant.

 

 

———————————————————————————

L’ escola obra les portes a les 8:ooh  i tanca a les 17h.

És aconsellable no  utilitzar més de dos serveis complementaris i/o romandre més de 8 hores seguides a l’escola.

 

Hores  pauta d’entrada:

- Matí:

  • 8.00 a 8:45: entrada progressiva dels infants d’acollida
  • 9h: entrada dels infants

- Tarda: A les 15h

Hores pauta de sortida

- Matí: A les 12h o a les 13h

- Tarda:

  • A les 15h
  • A les 16h
  • De 16:45 a 17h